Veel gestelde vragen 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn tot een order bedrag van 65,00 > 5,45
Naar België en Duitsland is dit tot een order bedrag van 65,00 > 11,95
    
Wanneer wordt mijn pakket afgeleverd?
Bestellingen die op maandag t/m vrijdag worden geplaatst en afgerekend (voor 12:00 uur) zijn in principe de volgende werkdag al bij je in huis. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan vragen wij jouw begrip hiervoor.
Bestel je op zaterdag, zondag of maandag dan zal het dinsdag bij je afgeleverd worden. Dit geldt voor bestellingen binnen NL. Naar België, Luxemburg en Duitsland kan het 1 - 2 werkdagen duren.
 
Wat als ik niet thuis ben bij aflevering?
Wanneer je niet thuis bent probeert DHL Parcel (binnen Nederland) of PostNL/DHL Parcel (België en Duitsland) of ze je pakketje bij de buren kunnen afleveren. 
 
Kan ik mijn pakketje volgen?
We houden je op de hoogte van de verzendstatus van je pakketzending.
    
Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan. Je kan meerdere adressen op je account invoeren en bij het afrekenen aangeven naar welk adres het pakje moet en naar welk adres gefactureerd moet worden.
 
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbus- of antwoordnummer?
Helaas is dit niet mogelijk.

  

Leveren uit voorraad

Lever je uit voorraad?
Ja, bij ieder artikel wordt aangegeven hoeveel er op voorraad zijn. Als je meer wilt bestellen dan er aanwezig is, dan is dit niet mogelijk. We kunnen dan altijd voor je checken of dit na te bestellen is. Wij doen ons uiterste best tijdig bij te bestellen om steeds voldoende voorraad te hebben.
    
Er was voldoende toen ik de bestelling invoerde maar toch is er niet genoeg beschikbaar. Hoe kan dit?
De aangegeven voorraad is wat wij nog niet hebben verkocht. Zodra de betaling is verwerkt, wordt het voor je gereserveerd en de voorraad aangepast. Het kan dus zijn dat iemand anders tegelijk met jou het artikel in de winkelwagen had zitten en sneller was met afrekenen. Wanneer je per bankoverschrijving betaalt, kan de vertraging in de afhandeling er voor zorgen dat een ander je net voor is.
  
Ik wil een grote hoeveelheid van een artikel bestellen. Kan dat?
Uiteraard kan dit, maar als we er onvoldoende van op voorraad hebben zal de levertijd in overleg moeten worden bepaald. Wij verzoeken je contact met ons op te nemen als je speciale wensen hebt.
 
Kan ik de bestelling bij je komen ophalen?
Dat kan. Omdat wij alleen leveren op basis van vooruitbetaling, verzoeken wij je vriendelijk de bestelling al af te rekenen op de site.  Wij zullen dan contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. 
Wil je van deze optie gebruik maken dan kan je voor dat je afrekent kiezen voor "Zelf op te halen in Maarn". In dat geval worden de verzendkosten 0,00.
   
 

Betalen

Waarmee kan ik betalen?
Je kan betalen met iDEAL, per bankoverschrijving of met enkele andere in Europa gangbare elektronische betaalmethoden.
   
Kan ik met een creditcard of PayPal betalen?
Wij accepteren geen creditcards of PayPal betalingen omdat de kosten daarvan te hoog oplopen.
     
 

Waarborgen

Hoe weet ik dat ik bij jullie vertrouwd kan bestellen?
Wij zijn een jonge organisatie die erg graag een goede naam in de markt wil opbouwen. Daarvoor zijn we afhankelijk van mond-tot-mond reclame en KIYOH klantenreviews. Dat werkt alleen als we je als klant volledig tevreden stellen.
   
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?
Ben je ontevreden, vertel het aan ons. Ben je tevreden, dan hopen we dat je dat ook aan anderen vertelt.
Heb je een klacht of opmerking dan zouden wij het fijn vinden als je dat ons laat weten, zodat we de kans hebben om het probleem voor je op te lossen. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ons een mail te sturen naar info@creatiefplezier.nl of gebruik te maken van ons contactformulier. Omschrijf dan s.v.p zo duidelijk mogelijk je klacht en vermeld daarbij je bestelnummer. Wij zullen je dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 1 werkdag een reactie terug sturen.
  
Mag ik ook retour sturen?
Je mag altijd binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen je bestelling retourneren. Hoe je dit het beste kan doen staat beschreven bij Retouren.
    
 

Winkelmandje en pakketten

Blijft mijn winkelmandje bewaard als ik stop?
Ja. Daarvoor moet je wel een account aanmaken en inloggen. Je winkelmandje wordt bewaard in je account. De volgende keer dat je inlogt zie je dan de inhoud van de winkelmandje staan.
   
 

Veiligheid

Zijn alle producten veilig voor kinderen?
Onze producten zijn veilig voor kinderen en volwassenen en bevatten geen schadelijke stoffen. Wel bevatten ze soms kleine onderdelen, die niet geschikt zijn voor kleine kinderen. Dat is steeds bij de producten aangegeven.
  
Waarom worden leeftijdsgrenzen aangegeven?
De leeftijden bij de artikelen zijn onze inschatting van de geschiktheid voor kinderen. Het is slechts een hulpmiddel om het je gemakkelijk te maken.
    
 

Adresgegevens

CreatiefPlezier
Is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Utrecht onder nummer: 50593684
BTW nummer: NL137286673B01

Saturnushof 20
3951 EE Maarn
Nederland.
Tel: 06 - 55 99 85 33
email: info@creatiefplezier.nl